11:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروی داخلی

برای خرید خودرو کمی دست نگه دارید
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو یکی از موثرترین راه ها برای مدیریت بازار خودرو و اعتراض به روند فعلی افزایش بی رویه قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار را، نخریدن دانست.
تحلیلی بر دلایل افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر
پایگاه خبری راد: در ماه‌های اخیر قیمت خودرو روند صعودی پیدا کرده است. با توجه به جایگاه خودرو در سبد دارایی‌های خانوار بحث منطقی بودن یا توجیه‌پذیر بودن قیمت خودرو مطرح می‌شود.
رکود تورمی در بازار بی رمق خودرو
پایگاه خبری راد: رکود و گرانی همچنان بر سر بازار خودرو سایه انداخته و در حالی که تقاضای چندانی برای خرید وجود ندارد، قیمت‌ها همچنان در مدار صعود می‌چرخند.
خودروسازان محدود به مونتاژ نشوند
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خروج آمریکا از برجام نشان داد که خودروسازان نباید خود را به مونتاژ صرف خودروهای خارجی محدود کنند بلکه تمرکز آنها باید بر طراحی و تولید محصولات داخلی باشد.
پاسخ به یک پرسش؛ کالاهای مورد استفاده نمایندگان ایرانی است یا خارجی؟
پایگاه خبری راد: نمایندگان معتقدند استفاده از کالای ایرانی بعد از نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «سال حمایت از کالای ایرانی» برای آنها یک تکلیف است. نمایندگان همچنین بر این باورند که عملکرد مسئولان و میزان استفاده آن‌ها از کالای ایرانی در حمایت مردم از کالاهای ساخت داخل کشور موثر است.
افزایش ۱۴‌درصدی تولید سواری
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار تولید خودروهای داخلی در شرایطی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد که طبق آن، سه خودروساز بزرگ کشور توانسته‌اند در مجموع یک میلیون و ۱۹۵ هزار و ۹۶۶ دستگاه محصول سواری را در این مدت به تولید برسانند.
هم مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان از خودروهای داخلی ناراضی‌اند
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی استانداری استان تهران با تاکید بر اینکه حقوق مصرف‌کنندگان در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد، گفت: به خاطر عدم توجه کافی به حقوق مصرف‌کنندگان، مشاهده می‌کنیم هم مردم و هم تولیدکنندگان از خودروهای داخلی ناراضی هستند.
مافیای بنزین مخالف خودروهای با کیفیت
پایگاه خبری راد: دادفر گفت: واردات دروازه ورود تکنولوژی است اما دولت و ما فیا می‌خواهند جلوی فعالیت تجاری وارد کنندگان را بگیرند.
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
پایگاه خبری راد: این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
افزایش قیمت چند خودروی داخلی
پایگاه خبری راد: هفته جاری قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار کاهش و چند مدل افزایش یافته است.
محدودیت های جدید بازار خودرو را متاثر خواهد کرد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل ستاره ایران گفت: با تولید داخلی «بنز» می توانیم مشکلات به وجود آمده از بابت محدودیت های جدید واردات را مرتفع سازیم و ما این تجربه را در ایران داریم.
میزان مالیات و عوارض 959مدل خودرو داخلی و خارجی+جدول
پایگاه خبری راد: مالیات، میزان عوارض و حقوق ورودی 959 مدل خودروی ایرانی و خارجی در سال 97 از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.
«پراید» فرهنگ رانندگی و ویراژ باید داشته باشد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه شبکه چهار سیما یک شبکه فرهنگی است، استفاده از کسانی که نمی توانند آداب سخن گفتن را رعایت کنند یک کم لطفی از سوی صدا و سیما برای صنعت کشور است.
باید از ابزار تعرفه در کنترل واردات خودرو استفاده کرد!
پایگاه خبری راد - رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو تاکید کرد: می توان با ابزار تعرفه از تولید داخلی خودرو در کشور حمایت کرد.
اعلام زمان خودکفایی در تولید بنزین
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران با بیان این‌که زمانی می‌توان گفت نیازی به واردات بنزین نداریم که میزان تولید بنزین در کشور از ۱۰ درصد مصرف بیشتر باشد، گفت: هنگامی که فاز دوم ستاره خلیج فارس به مرحله تولید برسد، به تولید پایدار بنزین در کشور خواهیم رسید.